onsdag den 3. december 2008

tekst 4: Underligt men ikke nødvendigvis dårligt forhold (måske tværtimod) nov 08

-Hvis du ikke snart ta’r mig på brysterne, så ringer jeg til Daniel Craig/Tom Jones/Klaus’ bror.
-Du er frivol Birthe
, det må jeg sige.
-Hvorfor? Fordi jeg har nogen go’e nødder.
-Ja, jo også det, men mest fordi du simpelthen siger det.
-Jeg siger bare det de fleste tænker.
-Men du siger det så vrængende.
-Nej det syns jeg nu ikke. Jeg siger det bare lækkert. Bad taste og derfor lækkert.

-Jeg kan huske den første gang vi mødtes på den pølsebar nedenfor Hotel Scandic. Der var det eneste du tænkte på, mine bryster. Det så man bare.
-Nå, så det gjorde man.
-Ja, det gjorde man.

-Skal du ha’ noget med nede fra trælasten?
-Du mener fra tanken?
Nej, det gør jeg så ikke.

-Tror du det er almindeligt at folk med højere uddannelser snakker sådan her med hinanden?
-Ja, egentlig.

Ingen kommentarer: